fredag: Lugg!!!!

Klippte lugg igår. Hade ångest hela kvällen efter det! Vet inte vad jag tänkte. Tyckte att det var riktigt illa senast jag hade lugg, trodde jag att det skullebli bättre nu eller? har luggen uppsatt idag på jobbet, blir arg bara jag tittar på mig själv annars!
En bra sak är iaf att det är fest och utgång ikväll. Det känns verkligen som att min födelsedag har varat i flera dagar nu! Känner mig så uppvaktad! Jag bjöd över båda familjerna, eller ska jag säga alla tre (mamma och co, pappa och co och marcus föräldrar och co), på fika i förrgår. Det blev lyckat! Fick dom fina skorna av emmie!! Jippi! Fast jag måste köpa impregneringsspray innan jag kan använda dom. Lämnade in tre par sor hos skomakaren igår också. En söt engelsman tog emot mina skor. Alla tre skaklackas om, ett par ska sulas om och sys också. Helt sönderfestade!! Men jag måste köpa nya skor idag som jag kan ha på mig ikväll eftersom att jag inte får tillbaka mina skor förrän tidigast Söndag. Typiskt, jag som ville ha mina Vagabond..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback