Måndag: Tillbaka till verkligheten

Nu är jag tillbaka på jobbet efter en veckas sjukdom. Har varit ruskigt förkyld! Får fortfarsnde inte sova på nätterna för att jag ligger och hostar. Det är syndast om mig just nu!!! det är ganska synd om M också i och för sig, jag har smittat honom... Förlåt älskling!

Var hemma hos Henke och Camilla igår. Deras kompisar Jocke och Dénis fick en liten Jesper i måndags förra veckan. Han är helt underbart söt!! Så liten! Storasyster Jonna är lite avis nu när hon måste dela uppmärksamheten med en ny bebis. När Camilla var på undersökning här om dagen konstaterade de, efter mätning och vägning, att hon kanske hade gått en månad längre än vad de tidigare trott! Det är tidigare beräknat att hon ska ha barnet i början av augusti, men nu är dom inte så säkra längre.

Jag vill också ha barn nu. Många tycker att det är alldeles för tigit, men det finns aldrig något perfekt tillfälle att skaffa barn. Jag har jobb, stadig pojkvän som har ett bra jobb och en fin lägenhet som vi själva äger. Många har att man vil resa o. dyl som argument för att inte skaffa barn, men det kan man väl göra ändå! allt är möjligt bara man själv vill! Gäller bara att få M att förstå det också! =)

Känn ingen press gubben.. hmmn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback