Tisdag: Hej världen!

Jag känner mig väldigt uppåt idag, det gör Kajsa också. Inte en lugnt stund får man! Hon vill hela tiden leka och ha uppmärksamhet. Det är först nu på lunchen som hon trackar någon annan än mig. Hon sitter stadigt parkerad i lunchrummet och ser söt ut när killarna äter i hopp om att få något (vilket hon vet att hon brukar få!).

Jag drömde om Jesper igår, den lilla bebisen ja berättade om. Kom på det idag när jag vaknade, konstigt nog. Kommer inte ihåg riktigt vad drömmen handlade om.. Jag tror att det var en bra dröm iaf för jag ville helst fortsätta drömma när jag vaknade av Ms klocka. BEBISLÄNGTAN AB kallas det jag går igenom nu... IGEN!! Typiskt, går runt som en skenderiktig tik, typ. Vilken liknelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback