Tisdag: Mat?

Det är förbannat svårt att komma på vad man ska äta under veckan. Jag och M har börjat planera hela veckans mat (fast det faller nog oftast på min lott). Men det bir bara att man går och harvar i gamla spår, kommer ju aldrig på något nytt! Det är smart att lägga upp hela veckans mat på söndagen veckan innan. Då slipper man trassla under veckorna och man spar pengar eftersom man inte handlar onödiga saker som står och blir gamla för att de inte används.
Måste bara på berömma min underbara pojkvän för att han är så duktig på att laga mat. Jag behöver i princip aldrig stå i köket, det fixar han! Det kunde jag aldrig tro när ag precis lärde känna honom: killen som levde på Maxmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback