Tisdag: Shoe freak

Var på stan med syster igår. Det finns så mycket brutalt snygga skor i så många butiker! Nästan alla skor som jag vill ha kostar runt 800kr. Jag är en riktig skomissbrukare. Skovärldens narkoman! Behöver klacka om en hel del skor också... Igen... Nackdelen med skor som har klackar är att man måste kosta på sig att klacka om dem lite nu och då. Så det är ingen eng¨nskostnad att köpa skor!! Ska få ett par extremt snygga skor av min syrra i födelsedagspresent! Hon ville att jag skulle säga om jag tyckte om dem eller inte innan hon köpte dem Jag tyckte inte bara om dem, jag ÄLSKADE dem! De har ingen klack btw.

Om jag var rik skulle jag garanterat ha rum fyllda med bara skor. Jag skulle vara en såndär människa som köper ett par skor, använder dem en gång och sen köper nya. Älskar skor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback