Tisdag: Härligt vårväder!

Det är helt underbart väder ute! När solen strålar, strålar jag! Jag önskar verkligen att jag hade ett sommarlov att se fram emot.. Känns lite konstigt och ovant faktiskt! Första året som jag ska jobba mig genom sommaren. Måste verkligen försöka vara ledig under forsränningen. Tradition med champagnefrukost vid ån tillsammans med syster och kompisar! Jag slutar ju kl 14. 00 om dagarna, men det är förmiddagen och morgonen som är roligast. Framförallt morgonen!

Min födelsedag närmar sig med stormsteg. Det ska bli riktigt roligt att träffa massa kompisar och fira!  Ska dock inte ha för höga förväntningar, det kanske tar död på kvällen!

Känner mig vårsprallig och glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback