Fredag: Dagen efter vaxning - så här gick det till

Idag känner jag mig härligt len!! Jag kan inte påstå att jag tycker att det var så farligt att vaxa sig som jag har hört att alla säger. Jag kom till Uppsala spa och skönhetsvård där jag klev in i fina fräscha lokaler och möttes av ett leende. Behandlingen kunde börja direkt. Jag fick hänga av mig och komma in i ett fint fräscht och mysigt litet rum och lägga mig på en ställbar säng/stol.
Efter att jag hade tagit av mig byxorna smetade hon på ett varmt vax med en aparat som hade en behållare för vaxet och en rulle längst fram som gjorde att det blev att tunt lager på huden.Hon la på en vaxremsa och ryckte snabbt och proffsigt. Jag blev förvånad att det var så smidigt och förhållandevis smärtfritt. Att epilera benen tar mycket längre tid och är mycket smärtsammare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback