Onsdag: Imorgon smäller det - Vaxning!

Imorgon kl 15.00 (tror jag, har glömt tiden.. kanske var kl 16) befinner jag mig på uppsala spa och skönhetsvård för vaxning. Har samlat mig lite smått hela veckan för att förbereda mig på smärtan. Men jag tror att det kommer gå riktigt bra, är kanska duktig på att koppla bort smärta. Vissa kanske undrar varför man vaxar sig och utsätter sig för den smärtan, men det är sååå värt det! Sen kommer jag slippa rakhyvlar, epliator och allt vad det är. Jag är nog inte ensam om att ha skurit sig någon stans på kroppen när man trycker för hårt med hyveln. Usch! Råkade skära bort en ca 5 cm lång och 4 mm bred hudbit på smalbenet för ca 2 år sen. DET gjorde ont! Märket börjar försvinna först nu. Det är sjukt hur mycket man kan blöda, speciellt när man sitter i varmt vatten. 

Om det finns någon som har gjort någon form av proffsvaxning (speciellt på de intimare regionerna) som vill dela med sig av erfarenheten så är der välkommet!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback