Onsdag: Ont i kroppen

Jag vet inte om jag är ensam om att nästan alltid ha ont i kroppen dagen efter krogen. På vissa ställen känns det som träningsvärk och på vissa som blåmärken.Jag har fortfarande ont även fast det var i förrgår som jag var ut. På ovansidan av fötterna och upp mot smalbenen gör det väldigt ont om jag spänner fötterna eller vinklar dem uppåt eller neråt. Jag kan inte komma ihåg att jag skulle ha gjort något som gjorde att jag fick ont. Det löser sig nog, men visst är det lite skumt att jag alltid får ont efter en fest? Det sätter sig alltid i benen.Man kan tänka sig att det har att göra med att man vanligtvis drar på sig ett par partyskor som ma inte använder så ofta och att det är därför man får ont. Men nu när jag var ut hade jag på mig samma skor som jag har använt ett tag. Har väl utvecklat någon festallergi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback