Solskyddsfaktor!!

Mitt absolut bästaste skönhetstips någonsin för sommaren är att använda en bra solskyddsfaktor! Jag kommer helt klar investera i en som jag kommer använda flitigt. Visst är det kul att bli brun! Men jag kan absolut säga att jags er på min hud att den inte tycker att det är fullt så kul med solen längre. Jag har hört och läst många gånger att olika personer rekomenderar att man ska använda något form av solskydd men har alltid ignorerat det. Det är läskigt när man inser att det faktiskt stämmer!!! Det märkstydligt på huden runt munnen och på halsen. Linjer och veck blir tydligare och uppkommer lättare. Inte alls kul och ganska skrämmande eftersom jag bara är 20 år!

Hetaste tipset någonsin!

Mvh föredetta Pepparkakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback