Torsdag: Andas!

Känner mig pirrig, uppspelt och lite stressad. Kl:15.00 ska jag vaxa mig. Måsre stressa hem för att hinna i tid. Det tar ca 2 minuter att gå nem utan Kajsa (mamma har henne idag), då måste jag ta en snabb dusch. Slänga på mig kläderna och sen ta bussen ner på stan. Bussen tar ca 15 min beroende på trafiken. Jag vet inte om jag hittar dit jag ska, har försökt lista ut var det ligger på en karta.. Så risken finns att jag kommer irra omkring i några minuter innan jag kommer rätt. Det kommer nog gå bra!

Skriver imorgon och berättar hur det var. Ska försöka att inte utelämna några smaskiga detaljer (host).

Har planerat en powerwalk ikväll. Får se om jag kan gå alls efter det här. Det jobbigaste är att jag måste ta bussen hem ENSAM efter det här. Kommer säkert gå som att jag har blöja på mig.. aj aj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback