Torsdag: bloggsurfing och scaner

Här sitter jag mer en underbart god sallad som jag förberedde igår kväll. Surfar runt p lite bloggar och inser tt det är en väldigt bra inspirationon för en massa saker. Jag kom till exempel på at jag inte har nämnt ett ord om att jag tycker om att teckna, teckna allt möjligt. Jag hade en period i livet då jag knappt gjorde något annat. På något vis  tröttnade jag sedan när jag kände att jag inte utvecklades i det jag gjorde. På min födelsedag fick jag akvarellfärger av min svärmor (to be) samt ett block och penslar. Då kom inspirationen tillbaka en aning!

Ikväll ska jag få M att sparka igång scanern så jag kan visa några av mina mästerverk!

Jag måste bara tillägga att det verkligen har blivit korta inlägg på senaste tiden. Kan tyvärr inte svara på vad det kan bero på. När jag börjar skriva har jag alltid världen idé och massor av saker som jag vill berätta. När det väl kommer till själva skrivandet sen så är det som bortblåst! Det känns som att konsten att "ordbajsa"¨sitter som inetsad i ryggraden sen skolan. han man gjort det en gång kan man det alltid sen, det gäller bara att värma upp egenskapen (om man nu kan kalla det så..?)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Jaa men det kan vi göra!
Ring meg sen bara. kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback