torsdag: Ont och ångest

Jag är väldigt stel i nacken idag. Har ont från där nacken börjar vid huvudet ner längs ryggraden in under höger skulderblad. Det känns mest på höger sida, men även på vänster. Inte som nackspärr eller så, mer som täningsvärk eller allmänt ryggont.

Känner som att jag har ångest till och från sen jag vaknade imorse. Vet inte vad det beror på. Vill bara krypa upp i Marcus knä och känna mig liten. Så här kunde jag känna dagligen förrut, fast mycket värre. Känner mig så trött fast ändå skakig inombords... Det har varit såhär till och från i några veckor nu.

Känner mig inte på topp... MEN:

Ordnar det sig inte så fixar det sig. Fixar de sig inte så löser det sig!


image31


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback