At humlisens crib

Veronica fyllde år igår så jag gick förbi henne för att lämna en present från mig och Alex. En jättefin klänning från H&Ms sammarbete med Marimekko. Nu sitter jag här i hennes kök vid ett öppet fönster och bloggar. Då och då kommer en lite vårvind, för idag är det verkligen vår igen!

Var in till MIST idag också, fotograferingen börjar närma sig även om vi inte har satt något datum. Det ska bli så rolig!

Hoppas att vi får höra något om datorn snart.. börjar vekligen bli jobbigt nu utan den...

Har köp den nya mascaran från LÒRÈAL, Double Extention BEAUTY TUBES. Måste säga att jag blev lite besviken.. Fransarna blev betydligt längre, men vad hände med "tjockleken"?? Långa, extremt smala, ihopklumpade fransar blev resultatet.


image279

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback