Ett av de svåraste plaggen att bära upp snyggt

Jag måste verkligen säga att vita leggings är bland det värsta som finns! Inte ens modellen i H&M katalogen kan bära upp dem, och hon är ändå trådsmal och har det som yrke att framhäva det bästa i varje plagg. Det finns inget som framhäver skavanker på benen så mycket som vita leggings. Då menar jag om du är äldre än 13 bast. Dessutom drar det uppmärksamheteh från ansiktet och överkroppen om du inte har något färgsprakande eller vitt upptill. Jag har själv haft vita leggings (de finns nog kvar i graderoben somewere) men det var ungefär 10 kg sen! Den som kan bära upp ett par vita leggings kan nog bära upp i princip vad som hellst! Jag vet inte om jag ens tänker försöka i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback