Nu jäklar ska skorna piffas upp!

Jag fick ett ryck och slet fram lite skor som jag kände behövde lite vård och omsorg. De stackarna har stått gömda i garderobsmörkret alldeles för länge nu. Många av dem har fått stå ut med hårda utekvällar på krogen utan att bli puttsade etc. Har radat upp några som ska ut på balkongen för vädring över natten sen och inpregnering(stavning?). Några av ballerinorna skulle behöva en åktur i maskinen... men det hinns ju tyvärr inte förren den försvinner imorgon förmiddag. Jag blir nästan mörkrädd när jag tänker på hur många par som verkligen skulle behöva ett besök hos skomakaren för diverse omklackningar och omsulningar...


image260


Nu ska jag ta natt och försöka bli friskare till imorgon!

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha,drygt att fixa alla dom där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback