Sluta håna mig!!

Just nu är jag inne i en period där det känns som att alla som har barn, barnvagn eller är gravid hånar mig. Även fast jag vet att det inte är så känns det ändå så persoligt riktat mot mig! Ville verkligen ha barn. Såg fram emot dagen då lilla guldklimpen skulle ligga i mina armar för första gången, jag gör det fortfarande. Usch!! Allt känns så orättvist! Jag känner avund till de som klagar över att det är jobbigt med en stor tung mage, eller som inte kan sova för att barnet sparkar. Jag vet att jag också kommer klaga över sånt, men jag vill ändå vara med om det.. det hör till när man är gravid. Jag vill ha barn trott smärtor och sömnlösa nätter.

Låter som värsta psykot.. Vi längtar såååå efter en liten!


Varför skulle det tas ifrån oss..

Kommentarer
Postat av: Alex

men gumman.. Du kommer få världens största mage snart. jag lovar. ååå förstår att det är jobbigt. föresten. du hade blivit mega arg på makeup artisten idag. jag såg ut som en trasa!!

Postat av: Michelle

Hej!

Beklagar verkligen allt! Hann inte lika långt men allt va mycket komplicerat!

Håller precis på att bearbetar det hela o ligger med operationssår efter ett utomkvedhavandeskap!

=(

Hoppas du får en trevlig helg!

2008-09-26 @ 18:41:46
URL: http://michilullan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback