20.34



Jag blev tvungen att ringa och efterlysa min karl runt 17.30 när han aldrig dök upp. Han har jobbat idag och skulle troligen ha slutat runt kl 16. Han är fortfarande kvar på jobbet.

Själv sitter jag och dricket te, spanar bloggar och lyssnar på smällare. Det har smällt i säker en veckas tid nu. Är det inte lag på när man får smälla smällare och inte? Eller är det bara något jag fått för mig?
Tänker på stackars Kajsa som är så rädd sånt! Veterinären Börje har skrivit ut lugnande till henne om det skulle bli alldeles för jobbigt över nyår. Som tur är tar mamma och Pelle med henne ut på landet nyårsafton och nyårsdagen.

Vi åker till Ms bror tillsammans med hans mamma och pappa.
Eller de åker rättare sagt med oss.

Vad ska du göra på nyår?

Kommentarer
Postat av: Karin med K

Ska vi byta, byta grejer?

Postat av: Linda

Åh vad kul, jag har inte ens tänkt på lockarna :)

Fast jag har ingen locktång så jag får försöka göra lite små lockar med min plattång :)

Tack för tipset

2008-12-29 @ 21:37:08
URL: http://llinda.blogg.se/
Postat av: Liene

sv: haha, ja, det slipper man emd magen iaf:) men alt har nog både bra och dåliga sidor.



Vackra bilder!

2008-12-29 @ 22:28:37
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Towe

jag förstår det. det måste kännas lite som att vara ett levande cirkustält (inte för att du ser ut som ett!) det är bara så jag skulle känna mig tror jag.



vad ska ni göra hos M:s bror? middag och mys?



själv ska jag vara med min klasskompis sandra och hennes vänner. alla mina andra vänner ska jobba. kul...

2008-12-30 @ 00:13:43
URL: http://towelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback