Dagen


Somnade på soffan en stund vid ungefär klockan 11
. Kunde verkligen inte hålla mig vaken! Har gått mig trött i Gränby köpcentrum i jakt på julklappar tillsammans med Ms äldsta syster Madde. Hittade lite smått och gott faktiskt! Känns skönt att det mesta är avklarat nu faktiskt..
Jag passade på att handla mat när vi ändå var på plats. Kunde inte låta bli att köpa en en påse med lussebullar och en varsin chokladkalender till M och mig. Har inte haft någon lust alls att baka!
Jag coh Madde svängde förbi sängvaruhuset SOVA också. När vi kom till butiken var vi de ända kunderna där och försäljarna verkade lite smått understimulerade. Men VÄLDIGT trevliga!! Vi provlåg en helt underbar Tempursäng som var ställbar med inbyggd massagefunktion. En av försäljarna ställde in ett massageprogram och satte sig på en säng en bit ifrån och pratade om lite smått och gott. Min mun gick i ett för att jag inte skulle somna. Ca 80.000 skulle man få ge för en säng i det utförandet.

Jag lyckades få den trevliga försäljaren att erkänna att han faktiskt somnat i en av deras sängar under arbetstid.


Nu är det time för ett avslappnande bad.

Kommentarer
Postat av: leia

haha...ja det är typ dödsstraff på att öppna luckorna i förväg....ändå gör jag det....men INTE i år:)



när jag var yngre åt jag dessutom upp lillebrors choklad:)



Stunna shades......jag har vestämt att det ska vara stunnibg shades...alltså galet snygga solglasögon....så nu vet du:)



kramar

Postat av: Veronica

jaa haa, kul va? ja vill också ha en sån säng.. my god, ja skulle aldrig klaga på det onda då :P

2008-12-08 @ 21:34:36
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback