Idag är en riktigt, riktigt seg dag



Det blev bra mycket senare igår än vad jag hade trott att det skulle bli
. M åkte iväg och hämtade husvagnen i nynäshamn, på väg tillbaka hämtade han upp mig och vi åkte tillsammans till hans föräldrar för att parkera ekipaget. Min bror agerade taxi och hämtade oss där. Helt spontant gick vi ut och åt kina/thaibuffé och åkte sen hem till några kompisar som nyligen skaffat hus.
En av Ms kompisar ringde sen för att få hjälp att hämta en bil som han hade köpt (bil nr 1). Vi åkte i fullpackad bil (bil nr 2)för att hämta en annan bil (bil nr 3) som kunde dra den stora trailern som vi skulle ställa bil nr1 på. Trailern fanns på ytterligare en annan plats. Sen droppade ligan av mig här hemma där de skulle hämta Ms bil (bil nr4) för att han och P skulle ha något att åka i efter att ha lämnat bil nr3 och trailern på Ms jobb där den skulle stå över natten. Han i bil nr 2 bodde ungefär där vi hämtade bil nr 3 så han åkte hem och sov i samma sväng som vi hämtade den. Efter att ha åkt och lämnat bil nr 3 med trailer på firman körde M hem P och åkte sen ner på stan med bil nr 4 för att hämta sin syster som varit på julbord med jobbet. Vid ungefär 02.40 ramlade de in genom ytterdörren med cheeseburgare i högsta hugg. Jag hade då gått och lagt mig men kunde inte somna innan jag visste att alla var tryggt hemma.
M gick upp ca kl 6 imorse för att åka med bil nr 4 till firman, byta till bil nr 3, plocka upp P för att sen hämta bil nr 1. Bil nr 4 måste hämtas på firman och tillsammans med bil nr 3 lämna av bil nr 1 på en säker plats för vinterförvaring. Bil nr 3 ska köras tillbaka ungefär till där bil nr 2 antagligen befinner sig just nu efter att ha droppat av trailern. Sen lämnar M av P hemma hos honom och kommer hem för att antagligen somna på soffan en stund.
Ca kl 18 åker jag, Marion och M till deras föräldrar med bil nr 4 för att äta middag och deras pappa som fyllde år i fredags.

Nu känner jag mig helt knorvig i huvudet!

Blir inte mycket bloggande idag. Är trött.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ojoj, låter minst sagt rörigt! Hoppas du får vila upp dig nu :)



Sv: Ja, Twilight ska du absolut se tycker jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback