Sista dagen år 2008




-08 har verkligen flygit förbi. Det har varit ett otroligt händelserikt år med både positiva och negativa inslag. Jag kan inte säga att jag skulle ha velat göra något annorlunda, då hade jag inte varit där jag är idag. Frisk, glad, kär, gravid och förväntansfull. Jag vet att min familj har det bra och att min blivande familj har alla förutsättningar att bli lyckliga.

Det datum som jag alltid kommer minnas är den 14 februari. Dagen då vi fick veta att det var ett litet litet änglabarn jag hade i magen. Ett barn som vi aldrig skulle få träffa eller chansen att lära känna. Hade det inte varit för den händelsen hade det andra hjärtat aldrig fått chansen att slå.
Nu väntar vi med spänning på att du för första gången ska slå upp dina små blå här i världen utanför.

Vi ska nu bege oss till Alunda, hämta Ms föräldrar, sen vidare till Tobo där vi firar det nya året.

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback