Städdag

Ännu en härlig morgon! Idag ska jag dra fram Diesels värsta fiende - den röda snabeldraken! Den är för det mesta bosatt i sin grotta, även känd vid namnet städskåpet. Men ibland smiter den ut och jagar hårtussar, dammråttor och annat smaskigt. Då håller sig den lilla kissen på avstånd och iaktar detta högre väsen med stor försiktighet. Till skillnad från Diesel anser jag att snabeldraken är en mycket uppskattad vän, för jag kan inte påstå att jag är mycket för att suga i mig dammråttor och gamla brödsmulor..





Kommentarer
Postat av: Brorsan

Jag klandrar då inte Diesel! han är inte den enda som är rädd för snabeldraken! ;) jag håller mig (helst) så långt ifrån städskåpet som möjligt är på mina pampiga 27kvm ;P

2008-07-23 @ 00:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback