Vattenmelonen och jag

Idag har det varit lugnt, varmt och massor med sol. Har suttit ute på balkonen för att få friskluft. Den varan har det inte varit så mycket av under de två senaste dagarna, friskluft alltså. Jag och M har förflyttat oss mellan sängen, duschen och sofforna i hopp om lite svalka för att dempa illamåendet. Men idag mådde både jag och M bättre. Han kunde återgå till jobbet, men jag blev kvar hemma. Tog med mig massor med vattenmelon och en ostmacka ut på balkongen tillsammans med ett stor glas vatten. Det är ungefär det jag har fått i mig idag. Värdelöst. Jag som älskar att äta får inte i mig något alls.

Vattemelonen var underbart god! Stötte bara på två kärnor i 1/4 melon, helt fantastiskt!




Riktigt så här fint gjorde inte jag med min melon, men den var ändå sååå god!




Bilden hittade jag på good old google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback