Den har anlänt!!

Imorse vaknade jag av att mobilen ringde, det var ett nummer jag inte kände igen.. Så jag kände att jag blev tvungen att svara! Det var tur det, för de ringde från posten och ville leverera ett paket från TvShop. Min träningsmaskin hade kommit!! Jag fick hjälp av Veronica att montera den. Nu står skönheten parkerad framför tv:n, och där kommer den stå tills Marcus har flyttat på julkartongerna som nästan vuxit fast i golvet inne i arbetsrummet. Så imorgon smäller det! Då är det invigning. Är bra sugen på att prva den nu, men det är inge vidare att svettas när man precis tagit sig en soldusch. Risken finns att det blir riningar i lacken så att säga!

Rapporterar imorgon!

Exited!


image132

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback