Hand-damsugare

En såndär liten dammsugare som man kan dammsuga soffor och annat med. Katten hårar nå fruktansvärt just nu..Det är helt sinnessjukt! Jag blir galen på allt katthår, jag hatar det! Alla nytvättade kläder som hade hänt på tork över natten var fulla med katthår idag när jag skulle vika dem. Värdelöst! Men om jag hade en såndär liten dammsugare så skulle jag ändå kulla dammsuga bort det värsta utan att varje dag behöva släpa fram den stora snabeldraken! Dessutom är både Diesel och Kajsa livrädda för den och börjar fara runt som idioter varje gång det är städdax. Att kajsa springer runt gör inte så mycket, men Diesel hårrar av sig överallt där man precis har dammsugit!

image99

Spana in håriga mattan! Såhär ser hela mattan ut... Blir galen!

image101

Som sagt; GALEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback