Invigning av orbiten..


Imorse vaknade jag och var på jordens hurtbulle-humör! Jag kler upp ur sängen och hoppade i träningsskorna och upp på min kära träningsmaskin som nu mera får heta orbiten för att jag alltid glömmer bort vad den egentligen heter... Jag var helt inställd på att jag utan problem skulle kunna köra stenhårt en halvtimme morgon och kväll.. Men shit! Det här var jobbig AB! Jag fick pressa mig sjäälv att orka 10 minuter sen var jag sjöblöt. Orbiten är bra mycket mer effektiv än maskinerna på gymmet. Nu har jag sänkt ribban till att köra 10 minuter morgon och kväll i några dagar, annars kommer jag ha så ont att jag kommer ligga däckad och inte kunna göra något alls. Men jag ska bli riktigt fitt kan jag lova, för nu kommer jag vara envis på stackars orbiten.

Träningsvärk är inte att leka med... fy fasen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback