Outfit: Enklaste enklaste

Idag här det en riktigt hurvig dag because it´s snowy outside!?!?!?!?! Iaf så kände jag inte för något avancerat så det fick bli det enklaste, enklaste som jag kunde komma på! En enkel svart klänning från H&M med ett turkoise-blått linne under. Antagligen så kommer nog någon tröja åka på under dagen eftersom att jag lätt fryser!


image157


Skorna kommer jag bara använda inomhus.. lite väl kalla för att pulsa i snö med... Jag har inte riktigt kommit på vad jag ska ha för skor när jag springer till bussen!


image156


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kör själv på enkelt. Mestadels p.g.a. snön! =/

Ha en trevlig onsdag! =)

Postat av: Veronica

hotstuff

2008-03-19 @ 08:33:39
URL: http://humlisen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback