Städa arbetsrummet

Det är helt sjukt hur stökigt det är här inne! Det står säker tre eller fyra julkartonger här och mitt sybord är överbelamrat med grejer! Under bordet står det en gammal scaner, en trasig stor datorskärm, en megastor skrivare som inte fungerar och min sylåda. Dessutom har vi två datorer på databordet även fast vi bara använder en av dom. Den andra är så gammal och slö och låter som ett jetplan! Den ena dörren kan man inte gå in genom, för där står det en hel drös med tavlor lutade.. Det här är helt otroligt, vilket makalöst kaos! Jag hade tänkt ta tag i det här rummet idag, men det påminner mig alltid om att vi skulle hjälpas åt att göra det för att ordna ett barnrum. Kommer liksom alldrig till skott pg.a det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback