Sweet sweet Carmen Electra

Nu har jag bestämt mig för att komma igång med träningen igen på allvar! Jag tycker att Carmen Electra ser otroligt bra ut. Hon är inte anorektiskt smal och det syns på hennes kropp att hon ligger i och tränar för att få den kroppen hon har! Ser friskt och fräsch ut helt enkelt. Det ger mig inspirationen åter!! Här om kvällen satt jag faktiskt och googlade på henne och skrev ut bilder som jag ska ha som peppning. En väldigt bra grej faktiskt!
Det känns inte som mig att träna så lite som jag för tillfället gör (inget alls!). Jag tappade extremt mycket av min motivation under början av graviditeten då jag praktiskt taget fick träningsförbud pga foglossningarna dyligt.


image128

Kommentarer
Postat av: veronica

ja men ja ska ju köpa mitt gymkort idag, så vi gör de tillsammans, ok?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback