Taggad!

Idag har jag känt mig taggad till det mesta! Vaknade och kikade ut på solen som lös upp den klarblå himlen. Jobbade heldag och fick utlopp för min kreativitet och kom hem till en städad lägenhet. Nu önskar jag verkligen att jag hade en träningsmaskin hemma så att jag fick anstränga kroppen! Jag sover så skönt då och mår bra för att jag har varit nyttig! Jag har ju en studsmatta här hemma som jag kan använda i och för sig..
På söndag ska jag sola solarium och få lite färg. Det var riktigt länge sen sist nu.. Om jag inte behöver färgen så behöver jag i alla fall ljuset! Speciellt om jag ska jobba heltid igen och inte se dagsljus. Det ska bli skönt att ligga där och steka och drömma sig bort.. Det händer ganska ofta att jag somnar i värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback