Var lugn, den kommer...

Jag måste tyvätt flytta fram recensionen av Alkemisten lite till. Men lugnt bara lugn, för inom kort ska den finnas på bloggen för allmänhetens beskådning =)

Nu måste jag ta tag i mig själv så jag kommer i säng någon gång. Jag vet att det kommer ta en evighet att somna eftersom M inte är hemma. Han sover hos sina föräldrar så han kan greja med bilen hela dagen imorgon. Han fick tillbaka bilen från lack imorse, så det är lite halvbrådis nu kan man säga. den 21 börjar Elmia och senast den 20:e måste bilen finnas på plats, körduglig! När han har gett klartecken så kommer det bilder på bloggen! Jag är själv väldigt nyfiken eftersom jag inte har hunnit sen bilen ännu.

Keep on rockin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback