Vårtrender 2008

Det känns som att det finns många olika vägar att gå nu till våren. Men en given röd tråd är färg, färg, färg och åter färg! De klarar grundfärgerna kommer stort i år som en frisk fläkt efter en våg av grått under hösten och vintern som var. Nu kan du fynda allt möjligt såsom accessoarer, underkläder och smink i grundpalettens alla färger. Härligt!
Personligen har jag svårt att veta vad jag kommer välja att klä mig i till den varmare våren och sommaren. Jag kan känna att en släng av min tidigare rosa period kan komma att blomma upp igen. Det har kommit en uppsjö av knalligt rosa och serisa plagg och accessoarer i butikerna. Dessutom är det än färg som förstärker den kommande solbrännan på ett fantastiskt sätt! Jag har redan införskaffat ett seris-rosa nagellack ur H&Ms eget märke som jag invigde på en 50-års fest för några veckor sedan som en smygpremiär på vårens härliga färgspäcktra. Det gjorde succé och har smittat av sig på några av kollegorna.

image127


Welcome colourfull spring and summer of 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback