Datorkolaps.. igen!

Den andra datorn som jag normalt bloggar i från har kolat igen. Fattar inte, hur svårt ska det vara att laga en dator... I morse försökte jag sriva ett inlägg, men då stängdes hela alltihopa av och sen gick det inte att starta skiten igen. Nu har jag i alla fall kommit hem från jobbet, ätit middag och tittat på "A shot at love hit Tila Tequila". Helt spårad serie, men underhållande. Tyvärr kommer jag inte kunna blogga lika mycket nu när datorn är paj, den här som jag sitter vid nu är inte heller att lita på! Men jag gör mitt bästa, som vanligt.

Ledsen för den kommande bildtorkan, håll ut i några dagar!

Vad har du gjort ikväll?


Kommentarer
Postat av: Marie

Det är tävling i min blogg, du kan vinna ett superläckert skönhetskit från Miso Pretty!
mariwi.blogg.se/2008/may/tavling.html
Välkommen och lycka till!

Postat av: Alexandra

Hejsan! blev det någon pokal för pojkvännen? :) Ikväll har jag bara slappat.. :P

2008-05-18 @ 19:04:42
URL: http://alprosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback