Datorn igång igen!

Äntligen fungerar burken igen!


Idag har jag ett fullspeckat schema. Just nu väntar jag på att mamma ska komma med Kajsa så ska vi ha en frukostpicknick i det gröna. Efter det ska jag träffa Ms storasyster M och titta på diverse födelsedags och studentpresenter. Om jag hinner träffa Camilla efter det så kanske vi ska ta en långpromenad idag igen. Igår var vi jätteduktiga och gick nästan 20.000 steg och cyklade fram och tillbaka till Babyland vid IKEA. Hon köpte en ny vagn till Casper. Den kostade ~1.100.- men såg ut att kosta betydligt mer! Lättkörd som tusan.


image392

En sån här fast blå/turkoise


Nu ska jag förbereda mig för solen i min nyköpta bikini!


Bild:
babyland.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback