Det vackraste ögonblicket

Jag har en sån fruktansvärd bloggabstinens. Det är så mycket jag vill dela med mig av.
Fotograferade min absolut bästa stund på dagen igår. Jag skulle gå till affären för att handla de sista ingredienserna till middagen när det började regna. Med regnet kom solen, med solen kom regnbågen! en helt fantastisk regnbåge, det var verkligen en HEL båge. Alla färger vaknade och allt runtomkring blev levande igen. Där stod jag helt ensam, kände hur mitt hår tyngdes ner av rengvattnet och bara tittade på detta vackra ögonblick! Kameran hade jag inte med mig, men mobilkameran hade jag. Efter att ha insupit ögonblicket tog jag upp kameran för att föreviga denna fantastiska stund. Där ville jag vara kvar för alltid!




      



Take care

Whit love, Fina.

Kommentarer
Postat av: N a d i n e

Ser framemot att se bilderna, även om du är fantastiskt duktig på att måla upp bilderna med bara ord. :)

Postat av: motti

Naturen är full av MAGI,härligt ögonblick..

2008-05-21 @ 11:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback