Jobba igen imorgon

Nu har jag varit ledig i två dagar. Det känns inte som någon vidare ledighet eftersom jag haft så ont i nacken. Idag var i och för sig en bra dag! Det var så mysigt att träffa pappa. Hade verkligen velat åka med M till öland i helgen.. Kommer sakna honom massor!
Det är drygt att precis när jag börjar känna mig lite kreativ och taggad på att fixa här hemma så är det dax att jobba igen. Just nu är jag inne i en sån period där jag bara vill vara hemma, sitta på balkongen i någon glassig stol och få fruktdrinkar serverade på löpande band och samtidigt se hur pengarna rullar in på kontot. Snacka om önsketänk!


image387


Imorgon är det bara att spotta sig i nävarna och komma tillbaka till verkligheten!

Kommentarer
Postat av: mor

Paraply-drinkar mmm gott,verklighet eller inte.Var försiktig och ta det lugnt med din ömmande nacke,så kommer det att gå bra..KRAAAAAAAM

2008-05-19 @ 10:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback