Nu var jag sådär klantig igen..

Jag satte mig på stolen och råkade komma åt strömbrytaren till strömdosan där datorn är ikopplad. Allt stängdes av så jag börje mig ner för att slå på den igen.. Då slår jag ut kaffekoppen över bordet och dränker diverse räkningar (betalda som tur är). Jag springer och hämtar hushållspapper för att rädda det som räddas kan. När jag kommer tillbaka kastar jag öig över bordet med papperet och lyckas pricka gaffeln som  jag åt lunch med. Den slår en volt ner på skrivbordsstolen och drar med sig en en tugga av spagetti och köttfersås i fallet.. Kaffe på hela bordet och köttfärs på stolen. Allt för att jag skulle råka stänga av datorn. Suck!


Nu är allt återställt och skadorna är inte så omfattande.

Jag kan inte förstå varför M kan vara lite lätt nervös när jag är med i garaget och ska hjälper honom med bilen.. Or can I?

Kommentarer
Postat av: Ayla

hahaha naaw, jobbigt det låter, jag brukar ha min tur då och då jag med, haha :)

Postat av: johanna

hahahaha.. du låter lite som mig vissa otursdagar ;)

2008-05-14 @ 13:30:49
URL: http://jonkiees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback