Typiskt!

Har börja fått ont i min hand och handled igen. Får en bula på handleden ganska ofta. Läkarna säger att det är ledvätska som läcker ut på något vis. Har haft ont i någon vecka nu. Så kan jag inte träna heller eftersom jag är färkyld. Ont i handen och munnen smakar förkylning..Trotts att det är mycket som är emot mig idag så känner jag mig ändå ganska glad!


image325


Som du ser på bilden har jag för tillfället fått byta ut min förlovningsring mot den här silverringen. Stenen är ju som sagt borta.. Detta påminner mig om att jag måste ser över försäkringen på ringen idag. Men först ska jag dricka en kopp kaffe och ta det lugnt... Kanske städa upp röran  lägenheten också.. suck igen!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hoppas det blir bättre.
Ha en bra dag!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback