Har du vässat armbågarna inför julshoppingen?

Oj oj, vilken seg dag detta blev. Klev upp ur sängen runt 12.30. Blev lunch direkt efter en kopp varm Oboy.

Ringde till jobbet igår och berättade att jag fått min HP beviljad. Blev då bjuden på den årliga julfesten som i år skulle hållas på Svenssons, underhållningen skulle Wallmans sallonger stå för. Jag tackade nej.
Jag skulle inte kunna slappna av och njuta av stunden eftersom jag fått förklarat för mig att högt ljud och mycket bas inte är bra för bebisen..
Till alla andra härliga människor som ska dit - Ha toppenroligt!

Det märks att det har varit löning precis.
Fullt ös, minst sagt, i butikerna. Jag och M har också varit ute och shoppat lite smått. Några julklappar, en comhembox så vi kan få lite fler kanaler, en ugnsform och en skål. Tänkte ta en sväng förbi IKEA också när vi ändå var i krokarna, men vi ångrade oss när vi insåg hur mycket folk vi skulle få armbågas med. Det är ju trotts allt en dag imorgon också. Inte för att det kanske är färre shoppingsugna människor med armbågar på IKEA då, men man kanske har hunnit vässa sina egna lite.



Kommentarer
Postat av: Marcela

Guuud, jag var på stan idag. De va knappt roligt eftersom de va så sjukt mycket folk. Man blir ju nästan rädd att dom ska slå till magen när de kutar runt bland alla varor.. =S

Mysig blogg du har föresten! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback