Hårmodell

Jag drömmer så mycket om bebisen nu för tiden. Nästan varje natt! Inatt var inget undantag. Varje gång jag vaknar känner jag mig lika lättad över att den lille ligger kvar där inne och buffar på mig i tryggt förvar.

Idag ska jag till en frisörsalong  för att bli godkänd som hårmodell. Det är en tjej på salongen som ska göra sitt gesällprov i maj som behöver en långhårsmodell. Ska bli spännande att se om jag är hårmodells-vara eller inte. Har hört att kvinnor som varit gravida tappar mycket hår efter förlossningen. Hoppas att jag INTE gör det. Speciellt om det är så att jag faktiskt SKA sitta modell sen i maj..





Det ligger det fortfarande lite snö kvar på marken och solen strålar ute, en härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback