Home, sweet home!

Usch vad det blåser ute! Trodde att det var på väg att bli vinter eftersom det har varit minusgrader på mornarna men så kom hösten tillbaka med regn och rusk! Det var en mysig lunch mer Pernilla. Vi strosade långsamt omkring i butiker (har inte så många alternativ när det kommer till gångtempot). Han en sväng till både Chili och IKEA också. Jag passade på att köpa 10 stycken NÄKTEN handdukar för 2,- styck att ha till skötbordet och eventuellt som spyhanddukar (mycket trevligt.. blä!) om man får en kräkbebis. Sånt vet man ju aldrig i förväg! Ringde på en barnvagn på blocket idag, men de svarar inte! Det känns fel att ringa nu vid middagstid, samtidigt vill jag inte ringa så mycket senare heller om de har småbarn.. Jag har hela tiden lyckats missa alla guldkornen på Blocket för att jag har varit seg på att ringa. Men denna vagn lades ut på annons igår. Hoppas den inte är såld!

Tror jag ska försöka slita mig från datorn nu och ta en kopp te, linda in mig en mysig filt och titta på något skoj på tv.



Går det något bra på tv ikväll förresten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback