Nu föll poletten ner

Det var mer än en vecka sen som jag var hos BM och vägde mig. Först idag insåg jag verkligen att jag har nått 10 kilos gränsen!! Sen ska det tydligen vara bra om man går upp  ett till tre kilo i månaden under sista trimestern. Usch och blä! Sen ska jag ju bli av med vikten också. Förhoppningsvis kommer det inte vara några problem, men man vet ju aldrig. Det är inge kul att inte komma i sina gamla kläder längre. Visst att magen tar i, det är inget konstigt och det är inte jobbigt heller, men att byxorna har krymt runt låren och att tröjorna har krympt runt armarna känns inte så great. Intalar mig att allt hör till graviditeten.. Men det är ändå inge kul!



Bild

Kommentarer
Postat av: Anna

Se det så här det hade kunnhat vara värre och massor försvinner under förlossningen och amningen är rena dunderkuren:-)

2008-11-21 @ 08:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback