På landet

M är som vanligt i garaget när vi är och hälsar på hans föräldrar. Tror det var någon gummimatta i bakluckan han skulle fixa med den här gången. Är ju som sagt så fruktansvärt mörkrädd att jag inte vågar mig utanför dörren utan sällskap, så det blir inget av att gå och se efter.

Vi överlevde IKEA med nöd och näppe. tror att nästan alla i hela komunen hade bestämt sig för att handla just där just idag. Fick tag i det jag skulle ha och ingen kom till skada. Och det var väl huvudsaken.

Har ni, kära läsare,
någon gång tänkt på hur underligt och ovant det känns att sitta vid någon annas dator och skriva med ett annat tangentbord?





Bild


Kommentarer
Postat av: Malin Hellesø

Ibland undrar man just över det där fenomenet... just det där att alla plötsligt bestämt sig för att åka just dit man själv ska. Kanske är det samma fenomen som kvinnor som får mens för att deras väninnor fått mens. Kanske är det så att alla går omkring och sympatihandlar på Ikea just den dagen man själv ska handla på Ikea. Hm. Tål att fundera på ;)

Postat av: Emma

Hej Fina!

Japp, om inget annat anges på bloggen så är alla foton och illustrationer mina egna verk. Tack så mycket för din kommentar och vad kul att du gillar bilderna! :)



Mvh

/Emma

2008-11-30 @ 09:50:50
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback