Ta tre betala för två

Igår var vi lata och beställde pizza till middag. När jag skulle hämta pizzorna hade de gjort fel och vi fick tre stycken av den pizzan M skulle ha. Min uteblev helt!! Vi fick den tredje gratis för besväret.. Men vad ska vi med en tredje pizza till?! Just nu står den orörd i kylen. Det kommer nog förbli så.

Igår gjorde jag ett fynd i chipshyllan som gjorde mig oerhört lycklig. Salt och Vinegar smaken är tillbaka! Självklart blev jag tvungen att köpa en påse. Tack Estrella! De luktar urk, men är fantastiskt goda. Jag vet bara en person till som  tycker om den smaken förutom jag, vi gick i samma klass i grundskolan. Har inte träffat henne på flera år! Fördelen är att jag får gotta mig utan minsta oro för att någon annan ska sno påsen ifrån mig!



Kommentarer
Postat av: ♥JuJu♥

Haha okej, jo förstår dej då :)



Har aldrig smakat på den där :O

Postat av: ♥JuJu♥

Hahaha okej, har ätit sånna för lääänge sen tror jag, men det var inte i Sverige.. Kan inte äta så mycket utav det chipset, för börjar må illa efter det xD

2008-11-29 @ 22:36:29
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback