Möte med andra runda magar

Gravidfika fanns med på dagens schema. Ett gäng tjejer, alla gravida från Uppsala, träffades på Åhléns café, tog en fika och pratade. Massor med bebis-, gravid- och försäkringskassaprat blev det. Mycket givande måste jag säga. Jag har för tillfället inga kompisar som väntar barn, men några stycken som redan har barn. Kul att träffa några som var i samma "situation" som mig och ungefär i samma ålder.

Bråkat med försäkringskassan har jag också hunnit gör idag, historien om det tar vi imorgon eller någon annan dag. Orkar inte lägga mer energi på dem nu!




Bild: google.se

Imorgon kommer älsklingen hem! Hoppas verkligen att han kommer ihåg att ta med sig kameran också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback