Ananas NYSS!



Jag har blivit övernoga med att tvätta mina glasögon med rengöringssprit. Syster, som jobbar som optikerassistent, har berättat skräckhistorier om kunder som kommer in med stora variga sår på näsan och nässadlarna på glasögonen har börjat blivit upplösta. Sååå vidrigt!
Tänk vad mycket bakterier som sitter och gror på glasögonen.. Blää!!

Idag är jag fruktansvärt sugen på färsk ananas. Har hört något prat om att det ska dra igång förlossningen. Men jag har svårt att tro att någon huskur är tillräckligt stark för att sätta igång det hela.
Måste verkligen ha ananas! Kan inte släppa det nu...

Kommentarer
Postat av: Towe

jag har också läst det om ananasen. har även läst att man ska dricka hallonbladsté, "springa" i trappor, städa och dricka ricinolja för att få igång det :)nu är det inte långt kvar. hur känns det?

Postat av: Christoffer

Åh, ananas! Mums!



Ja, visst är det konstigt? Jag fick nyss veta att det inte är specifikt bögar - utan män som har sex med män, men ja; det är ju HBT-människor i alla fall. Visst, säkerheten är viktig men man testas ju ändå? Konstigt i vilket fall som helst. Men blir jag blodgivare så får jag väl ljuga. Jag vill inte att det ska stå i mina sjukhuspapper att jag är bög, vilken stämpel det ska bli där.

2009-01-18 @ 23:21:56
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback