MVC 36+3

Den lille rakcaren har fortfarande inte fixerat sig. Typiskt, jag som hade hoppats på det. Kan trösta mig med att en del bebisar inte fixerar sig förrän de ska komma ut.
Jag har tjockat på mig 2,3 kg sen sist och magen har vuxit 3 cm.
Nästa besök är den 19 januari, då ska vi skriva en sammanfattning av hela graviditeten.


Fullgångna veckor: 36
Vikt: 74,4
Symfys fundus mått: 35 cm
Hb: -
Glukos: -
Blodtryck: 127/74
Fosterläge: Rörlig med huvudet neråt
Bebisens hjärtslag: 136 slag/min

Vill du se tidigare värden? Läs
här, här och här.

Kommentarer
Postat av: Towe

ja otroligt söta!



ojoj, det är riktigt snart. känner ni er redo? har alla prylar och så förstås? :)

Postat av: leia

vi tog reda på det redan vid första ultraljudet. Och i efterhand var det nog bra eftersom jag reagerade som jag gjorde.....har ett inlägg som heter skam som handlar om det. Tror att det finns en länk under november i årskrönikan som man kan klicka på.



Ni skulle inte kolla va? Har för mig att du sa det när vi fikade.



kramar

Postat av: Christoffer

Äsch, skulle du säkert kunna! Men det är roligt med lite färg. :D



Roligt med en liten filur! (Bebisen) :D

2009-01-07 @ 18:31:18
URL: http://kjerstinoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback