Söndag



 Foto: Josefine Gentzel



Känns inte som att varken jag eller M har gjort många knop under dagen.
Men när jag tänker efter har vi varit ganska duktiga idag.

Vi åkte till Barnenshus och beställde barnvagnshjulen (som jag hoppas leveraras snabbt).
Var förbi PC city och handlade någon elgrej till datorn (?).
Handlade mat (och stor ananas till mig).
Jag tvättade och hängde två maskiner med tvätt.
M fixade med datorn.
Vi lagade och åt en toppenmiddag (fläskfilé, potatisgratäng, beasås och vitlöksbröd).

Pappas plan till Kina lyfte kl 18 idag. Känns inge kul, speciellt när jag vet att han inte var sådär jättesugen på att åka överhuvudtaget. Saknar honom.
Usch! Tycker inte om när nära och kära ska ut och flaxa runt i världen.
Speciellt inte nu när bebisen kan titta ut vilken dag som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback