Uppdate


First of all vill börja med att skylla den dåliga uppdateringen på vår taskiga internetuppkoppling.

Second of all ska jag rapportera att hårmodellsgrejen har blivit inställd. Eller frisören valde en mer ogravid modell rättare sagt. Vi kom fram till att det skule bli enklast så eftersom min tid kommer bli ganska begränsad med en nyfödd!

Idag ska jag träffa de andra magarna och fika/äta lunch kl 12. Kl 15.30 ska jag få en gratis klippning av min frisörpolare som ska byta salong och behövde "testpersoner" för att visa sina kunskaper. Inte för att jag känner att mitt hår är i jättestort behov av en klippning, men vem säger nej till en gratis hårklippning?
Några kluvna toppar kan man nog alltid hitta på och åtgärda!

Tänkte bjuda på nya magbilder här i dagarna. Pappa tyckte att magen blivit jättestor sen vi såg senast.
Lillskrutten hade sån hicka i förrgår natt att jag trodde att jag skulle studsa ur sängen. Börjar misstänka att h*n får hicka av mina Reniee (tablettter mot halsbränna).

Nu är det shoe-time så att jag inte missar bussen!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka söta skor ni hade fått :)

Nu är det inte långt kvar!

Postat av: Cathie

Hehe jaa.. Det blev så.. Både jag och sambon var riktigt förkylda, och ingen orkade gå utanför dörren när det var -10c ute, så det blev true blood från morgon till kväll :P



Ja, samma här, har faktiskt promenerat drygt en timme varje dag nu, ska fortsätta med det :)

2009-01-08 @ 11:44:48
URL: http://cathie.se
Postat av: KelocC

Hahadet är bra :D fast lätt att man tröttnar på kameran om man verkligen tänker på den hela tiden typ.. tråkigt de där med hårmodell grejen :)

Roligt att du är gravid, vilken vecka äär du i? :)

puss

2009-01-08 @ 13:39:03
URL: http://kelocc.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej. vad mysigt med "mag"fika:-) Det är jättebra att putsa lite på håret innan bebben kommer så det är fräscht när du ska amma för det tar död på håret..Varför vet jag inte, jag fällde som en hund när jag amma...mindre kul. Hoppas att allt är bra annars, jag ska göra ett ryck i helgen och plocka ihop sakerna så kommer jag förbi med dom.

Ha de bäst kram

2009-01-08 @ 16:14:47
URL: http://www.tobotroll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback