090115



Foto: Jag
Plats: Söderlövsta


Ingen vidare sömn inatt heller.
Gick och la mig 10.45 igår och somnade ca 2.30 efter mycket om och men.
Igår natt ställde jag mobilen på rigning så att jag skulle få en chans att somna tidigare ikväll.
Jag känner mig helt slut nu och skulle nästan kunna göra vad som helst för att få sova en stund, men då var det ingen mening med att gå upp tidigt.

I natt och nu på morgonen har bebisen börjat röra mer på sig igen.
H*n har varit så himla lugn sen senaste BM besöket. Inte så stilla att jag har blivit orolig, men väldigt lugn.
När jag såg på magbilderna från igår och jämförde med bilderna innan syns det verkligen att magen har sjunkit. Kanske finns det mer plats att röra på fossingarna nu, kanske är därför h*n rör på sig mer? Kanske?
Känner heller inte av halsbrännan lika mycket längre när jag ska sova. Glädje!
Hoppas på fixering eller iaf början till fixering (ruckbar) av bebis huvud tills BM-besöket på måndag.

Hade tänkt gå ut och fota idag. Men när jag tittade på temometern visade den minusgrader igen!
Föredrar någon varmgrad om det ska bli någon fotopromenad. Så det blir det nog inget av.

Har inga planer för dagen annat än att hålla mig vaken.

Vad ska du göra idag?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej vännen... Hoppas den lilla tittar ut snart så du får komma in o visa upp den lilla krabaten på jobbet sen när ni kommit hem o iordning o allt så...!!! Lycka till nu.. Kramar Sanna

Postat av: Anna

Hej. Vi ska titta på snön som vräker ner och äta våfflor:-D Order från Elsa...

2009-01-15 @ 12:20:27
URL: http://www.tobotroll.com
Postat av: Marcela

hehe ja faktiskt, men jag hoppas som du att du ska slippa gå över och att jag ska slippa få allt för tidigt. Men tvåp veckor räknas inte som super tidigt va? De brukar väl säga 2+ 2-?!

Jo jag såg, vi har lika snygga fingrar, små tjocka korvar.. Igår när jag skulle ta av mig mina strumpor så häll jag på dö av skratt. De såg verkligen inte ut som att min fot tillhörde mitt ben. Haha! Hade en oerhört stoor och djup skåra i benet efter strumpan! Snyggt!

Kramar

2009-01-15 @ 12:31:47
URL: http://wwwlillamarsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback